Jeg får så mye ros!

Jeg er utrolig takknemlig for alle Dere som sender meg flotte kommentarer! Jeg mottar også personlige meldinger som varmer hjertet mitt veldig. Det er stort for meg at så mange mennesker gir meg komplimenter i hverdagen min. Jeg har kommet en lang vei, og det er mange ting som har endret seg. Jeg blir nesten sjokkert selv når jeg ser på gamle og nye bilder. Det har vært en lang prosess, men jeg føler meg mye bedre nå. Det er en større glede og trygghet inni meg nå. Jeg har kommet meg gjennom mange utfordringer, og klatret over mange hinder underveis.

Det er rart å se seg selv på bilder for tiden. Det er rett og slett et annet menneske jeg ser på bildene. Det gjør meg stolt og glad. Jeg føler meg friskere enn på lenge, og jeg mener selv at velvære gjør meg godt. Jeg tar mye bedre vare på meg selv, og det har Dere lagt merke til! Det er en ny verden som venter på meg. For jeg ser så annerledes på veldig mange ting. Det er blitt en annen forståelse inni meg. Jeg gir meg selv lov til å kose meg! Det var rett og slett på høy tid å kvitte seg med mange vonde tanker.

Det er utrolig deilig! Jeg gleder meg over de dagene som er bra! Dere skal vite at jeg leser hvert eneste ord som blir skrevet til meg. Jeg forsøker å takke alle sammen, for jeg mener det er riktig å vise min takknemlighet. Å få så mye ros er overveldende på mange måter. Jeg har beina godt plantet på jorden, men samtidig nyter jeg det lit også! For etter så utrolig mange år med hets på grunn av kropp og utseende, så er det herlig å få gode ord!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg