De vanskelige dagene gjør meg sterkere!

Jeg har faktisk mye å takke de vonde dagene for. Det høres sikkert veldig merkelig ut. Men det er faktisk sant. Jeg har lært utrolig mye av de vonde dagene. Jeg har funnet krefter inni meg selv som jeg ikke ante eksisterte. Jeg har lært meg selv å kjenne på en beinhard måte. Nå vet jeg hva som virkelig bor inni meg, og jeg vet at jeg kommer oppreist ut av det aller meste! Det er en veldig verdifull erfaring.  Det gjør meg faktisk veldig trygg. For jeg føler at jeg har vært gjennom veldig smertefulle opplevelser, og likevel er jeg faktisk her! Det gjør meg ikke til et supermenneske. Men det gir meg en veldig trygg plattform å stå på i fremtiden!

Jeg er stolt over meg selv! Det er ikke få ganger jeg har grått meg i søvn, og tenkt at livet ikke kom til å bli bra. Men jammen meg tok jeg grundig feil på det området! Heldigvis ville livet by på veldig mange kjekke utfordringer til akkurat meg! Jeg er veldig klar over at min kamp ikke er over. Men jeg er mye sterkere nå enn før. Jeg vet at jeg kommer meg gjennom det som måtte skje. Noen ganger vil jeg falle sammen. Men så reiser jeg meg igjen, og går videre. Det er veldig godt å vite. Da blir man ikke så veldig redd. Det blir enklere å våge å leve! Ta de sjansene som kommer min vei. Det har jeg blitt veldig god på, og det fører meg ut i verden! Det er ikke godt å vite hva som kommer, men jeg føler meg sikker på at ting vil ordne seg tilslutt!

Vanskelige tider er altså gode å ha i bagasjen! Da blir gleden så uendelig mye større på de gode dagene. Jeg nyter øyeblikkene på en helt annen måte nå. Det er viktig for meg at vi tillater oss å være glade. Nyte det som kommer mot oss av positive opplevelser. Jeg har lært utrolig mye, og jeg forsøker å bruke det jeg har lært til å hjelpe andre mennesker!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg