Jeg vil så gjerne være en god venn!

Vennskap er veldig viktig. Det er en egen form for kjærlighet. Når man finner kjemi med et annet menneske, og kan prate fritt. Det er en veldig god følelse, og jeg er veldig glad for mine venner. Det har jo tatt sin tid å finne dem, men jeg har vært veldig heldig! Jeg har fått nære og gode vennskap, og det gir meg veldig mye. Men jeg vil jo også være en god venn tilbake. Jeg ønsker også å være der når de trenger det. Jeg er veldig opptatt av at man skal gi omsorg. Men noen ganger blir mine egne utfordringer litt for store, og jeg strekker ikke helt til.

Det er ikke alltid jeg kan være fysisk tilstede. Men jeg kan sende meldinger eller prate i telefonen. Og hjemmet mitt er alltid åpent. Jeg har stor respekt for de som velger å ta meg inn i privatlivet sitt. Det er en veldig stor tillitserklæring, og jeg blir varm om hjertet. Å føle seg inkludert er veldig stort for meg. Jeg har fått erfare at man kan finne nye vennskap i voksen alder. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg savner noen vennskap som jeg hadde tidligere. Livet er en reise, og man vet ikke alltid hvor den ender. Jeg har startet helt på nytt igjen, og det er både godt og vondt.

Jeg håper at jeg er en god venn! Men jeg må jobbe med meg selv. For jeg er jo så inderlig redd for å bli avvist. Det sitter i ryggmargen min. Men jeg gleder meg til å tilbringe tid sammen med mine venninner fremover! Det gir meg masse positiv energi, og jeg har noen jeg kan diskuterer ting sammen med. Det er deilig å kunne rådføre seg med venninner som jeg stoler på! Jeg er glad i hver enkelt av mine venner!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg