Ta meg som jeg er!

Jeg er meg selv på godt og vondt. Det er mulig å være glad i meg, og det er også en mulighet å mislike meg. Jeg kan aldri klare å gjøre alle fornøyde til enhver tid. Slik er det for oss alle sammen. Vi har plusser og minuser. Men jeg håper jo at jeg er en ok person. Det er jo slik at mange ting har endret seg i mitt liv de siste årene. Jeg har tatt viktige og vanskelige valg. Men det har ført meg og familien min på riktig spor. Vi har kommet oss gjennom mange ting, og er i ferd med å få et godt fundament her i Mandal. Men jeg kan ikke nekte for at disse årene har satt sine spor i meg. Jeg har fått erfare mange oppturer og nedturer underveis. Jeg takler veldig mye etter hvert, men har noen ting som hemmer meg i min hverdag. 

Jeg kan ikke late som om at alt er fint. Selvfølgelig har jeg dager og stunder som virker helt håpløse. Når traumene herjer med meg, og jeg reagerer sterkt på ting som andre ikke skjønner. Da er jeg ikke særlig høy i hatten, Det er veldig tøft å leve med. Men dere får ta meg som jeg er. Det er helt frivillig å følge meg, og jeg er veldig glad for at så mange velger å henge med meg på sosiale medier! Jeg er et følelsesmenneske, og det bærer bloggen preg av. Dere får følge meg i min hverdag, og kjenne på mine tanker og følelser. Jeg er syk, men likevel såpass frisk at jeg kan gjøre dette på en riktig måte. Jeg deler ikke alt, og jeg har mine egne grenser.

Jeg er meg selv, men er likevel i endring! Det er spennende å se hvor dette ender. Jeg har en veldig god følelse, og tror at det vil løse seg for meg etter hvert. Jeg har et håp om å kunne bidra litt på min egen måte, og jeg skal jobbe meg sterkere! Jeg trenger fortsatt å bli sterkere i kropp og sinn. Det må bygges et enda sterkere fundament. Jeg kan nemlig enda bli ganske skjelven i beina dersom det blir for mye. Jeg må bare prøve og feile!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg