Jeg har en god følelse!

Jeg har mange mål som jeg jobber for å oppnå. Jeg vet at noen av dem kommer til å bli krevende. Men det er jo litt av  spenningen med livet. For man må noen ganger gå noen ekstra runder før man kommer dit man vil. Jeg vet med sikkerhet at det vil ta meg en stund. For jeg har ikke helse til å holde et veldig høyt tempo. Da er det best å skynde seg langsomt. Men jeg har en veldig god følelse! Jeg føler meg trygg på at det går riktig vei. Jeg forsøker å finne en vei som er god å gå. Det er krevende, men jeg vet at det vil lønne seg tilslutt for meg også.

Jeg forsøker å skaffe meg mer kunnskap. Jeg deltar på webinar som flinke folk holder på sosiale medier. Det er en fin måte å lære masse nytt på, og det koster meg ingenting økonomisk! Jeg trenger mer kunnskap om markedsføring, og formidling. Det er veldig kjekt å kunne lære det her hjemme. Jeg kan til og med ligge på sofaen samtidig dersom kroppen min streiker! Jeg har lært en del om video, men har ikke kommet skikkelig i gang med jevnlige oppdateringer. Det er rett og slett litt mangel på energi som har holdt meg tilbake! Men det er absolutt noe som jeg skal jobbe videre med!

Jeg håper å kunne ta noen flere nettbaserte kurs etter hvert. Men alt koster, så det må jeg spare opp til først! Jeg er veldig klar for å oppnå nye resultater, og da er det viktig å tilegne seg den kunnskapen som behøves. Jeg har jo en grunn utdanning som handler om salg og service. Jeg kan derfor en del om salg, og bruker den kunnskapen for å selge meg selv inn som foredragsholder. Men jeg trenger mer kunnskap, og må oppdatere meg på de mulighetene som finnes innenfor sosiale medier. Jeg ønsker å nå veldig mange samtidig som lommeboken er ganske slunken. Da er det viktig å være smart!

Det er spennende for meg! Jeg elsker å ha slike prosjekter. Det gir meg energi, og jeg merker at det hjelper på min selvtillit. Det er nemlig veldig viktig for meg å kunne bidra i samfunnet. Jeg er jo så mye mer enn en pasient. Jeg håper at Dere heier meg videre, og hjelper meg på veien!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg