Gleder meg til å holde foredrag!

Nå er jeg i full gang med å planlegge foredrag som jeg skal ha på Mental Helse Vest Agder sin fagdag om kort tid. Jeg skal få lov til å prate om Post Traumatisk Vekst! Det er et spennende tema som jeg har mange tanker om. Jeg har jo en del erfaring på dette området selv, og jeg gleder meg til å dele det med en fin gjeng! Jeg er alltid ganske spent før jeg holder foredrag, men jeg gleder meg aller mest. Det er veldig viktig tema, og det er mange ting som blir viktige for meg å ta med. Men jeg skal holde det enkelt og forståelig. Jeg er ikke noe stor fan av masse fremmedord!

Det er utrolig spennende å jobbe med foredrag! Det er noe som jeg virkelig brenner for, og det gir meg en mulighet til å formidle mitt budskap. Jeg trenger jo også å få trent på dette, da jeg virkelig drømmer om å kunne ha det som levebrød på lang sikt. Jeg lærer mer og mer for hver eneste gang. Jeg har vært veldig heldig til nå, og fått flotte tilbakemeldinger. Det er jeg evig takknemlig for, og det gir meg selvtillit til å satse på dette! Jeg er veldig glad for at det føles så riktig for meg å holde på med dette. Jeg merker at det er en hjertesak.

Nå gjelder det å finne frem de bildene som jeg vil bruke, og så må jeg ha noen få stikkord. Ellers så skal jeg snakke fra hjertet mitt. Det pleier å fungere veldig fint. Jeg gleder meg til å holde foredrag for Mental Helse Vest Agder sine medlemmer. Når fagdagen er overstått skal vi kose oss med julebord om kvelden! Det blir kjekt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg