Jeg ble helt utslitt!

Vi dro på en liten dagstur til Egersund i går. Rett og slett for at minstemann skulle få gå i julebyen, og vi ville levere julegaver. Vi har tenkt oss en tur til Egersund på lille julaften, men dersom været blir skikkelig dårlig så orker vi ikke det. Så dermed var det greit å få levert og hentet det vi trenger. Vi hadde en veldig fin dag sammen med min familie. Vi fikk kommet oss gjennom julebyen og sentrum på en ok måte. Det ble handlet masse godsaker, og julen kan bare komme! Det er kjekt å se gleden hos de små når det kommer til julen!

Vi dro hjem til mine foreldre etterpå, og spiste der før vi dro hjemover igjen. Jeg presser meg selv veldig når jeg besøker Egersund, og det fikk jeg virkelig kjenne på veien hjemover. Jeg begynte å verke noe veldig i armer og føtter. Det er typisk når adrenalin skal ut av kroppen min. Jeg fikk tatt smertestillende i bilen, og så sovnet jeg et lite kvarter. Jeg var fullstendig utslitt i hele går kveld. Det var vanskelig å finne energi til å lage taco. Men vi fikk kost oss sammen her hjemme. Jeg havnet på sofaen resten av kvelden.

Jeg sov som en stein om natten. Kropp og sjel var helt ferdig. Det var veldig vanskelig å komme seg opp av senga. Men det måtte jo til. Nok en gang har en Egersund tur virkelig gitt kroppen min skikkelig juling. Men jeg trøster meg med at selve besøket gikk fint, og jeg fikk mange klemmer. Det er også ganske gøy for meg å merke at folk nesten ikke kjenner meg igjen! Jeg har tydeligvis forandret meg veldig mye! Jeg fikk veldig masse ros og gode ord. Det gjør meg glad i hjertet mitt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg