De uventede klemmene er de beste!

Noen ganger skjer der ting som jeg ikke forventer. Det skjedde i helgen. Jeg fikk en varm klem fra et menneske som jeg ikke forventet det fra. Det var veldig godt og sterkt. Jeg ble lettet og glad. Jeg fikk en følelse av en omtenksomhet og varme som jeg ikke nødvendigvis kunne regne med å få. Jeg blir veldig glad når jeg opplever slike ting. For jeg tar ikke noen ting for gitt. Det har skjedd så mange ting i livet mitt. Det har resultert i at noen har vendt ryggen til meg, og det aksepterer jeg. Men jeg kan ikke unngå å merke at det gjør vondt. Iskalde blikk er ikke kjekke å få. 

Men når man får en varm og god klem, ja da blir jeg veldig takknemlig og glad! Det gjør meg glad å se at andre personer vil gi meg den varmen. Det er veldig vanskelig å takle at det vonde iblant. Så da er det ekstra godt når man blir overrasket på en positiv måte. Denne klemmen som jeg fikk i helgen, var en slik opplevelse. Jeg forventet det ikke, og det ble en fin opplevelse for meg personlig. Det er mange følelser i sving hos meg. Men de gode tankene og følelsene fikk en fremgang der og da. Jeg vet at det ikke er en selvfølge å bli vist varme og respekt.

Gi en klem til noen som trenger det! Det kan godt hende at du faktisk hjelper dette mennesket mer enn du tror. Når man har mange utfordringer i livet, så betyr omtanke veldig mye. Det er ikke alle som liker klemmer, så ikke bare kast det over dette mennesket! Men hvis du kjenner at det er riktig for dere begge, så ikke nøl! Jeg tror at vi mennesker kan hjelpe hverandre mye i hverdagen dersom vi ser hverandre. En hjelpende hånd kan gjøre en forskjell for et menneske som trenger det!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg