Skjulte skatter i garderobeskapet mitt!

Noen ganger finner jeg skjulte skatter i mitt eget garderobeskap! Der kommer hjem en del klær i løpet av hver sesong. Det er noen ganger slik at noen ting ikke blir brukt med en gang. Her om dagen fant jeg ut at jeg skulle kikke gjennom finklærne mine før jeg valgte antrekk. Da fant jeg jammen meg noen ting som jeg ikke hadde fått tatt i bruk! Det er da jeg er ekstra glad for at jeg ikke kjøper altfor dyre plagg. Jeg kunne ta på meg denne toppen, og jeg følte meg veldig fin! Det var deilig å kunne kose seg i en deilig burgunderrød farge! Jeg har nemlig blitt veldig glad i sterke farger, og det er det som jeg passer aller best!

Vi handler altfor masse klær! Det er ikke bare meg som har mange klær i skapet. Jeg har merket en økt interesse for mote hos meg selv det siste året. Det er på godt og vondt. Jeg kan fort bli litt ivrig, og der er kommet hjem litt av hvert i løpet av året. Men jeg er heldigvis ganske flink til å rydde i skapene mine. Da sender jeg av sted klær til Fretex. Jeg kaster ingenting! Det er viktig å tenke gjenbruk. Men jeg er ikke noe flink til å sy. Så det blir ikke noe hjemmelaget antrekk på meg. Den dilla får jeg nok ikke med det første! Jeg og symaskinen ble aldri venner på skolen. Det var et mareritt!

Jeg liker å kle meg opp litt i hverdagen! Det hjelper på kropp og sjel. Man skal ikke kimse av den effekten. Jeg merker nemlig en stor fremgang på meg selv etter at jeg tok eget velvære på alvor! Da ble mange ting annerledes i en fart. Det er kjekkere å se seg selv i speilet. Jeg kan smile til meg selv, og føle meg skikkelig fin. Det er deilig det!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg