Jeg klarer mer enn jeg tror!

Det hender ganske ofte at jeg gir opp. Særlig når jeg får tekniske utfordringer i hverdagen. Da blir jeg veldig fort frustrert, og de vonde tankene om meg selv blomstrer opp. Men jeg jobber med meg selv på dette området. Det har gitt resultater. Her om dagen satt jeg foran pc i flere timer, og til slutt hadde jeg laget min helt egen nettside til WeLG Foredrag! Jeg var så usikker underveis, og holdt på å gi opp veldig mange ganger. Men denne gangen ga jeg meg ikke! Jeg skulle få det til. Det var noen intense timer, men jeg er veldig stolt over egen innsats!

Jeg fikk lastet opp de bildene som jeg ønsket å bruke. Jeg fikk skrevet inn de tekstene som jeg måtte ha med. Alt sammen uten hjelp fra noen som helst! Det var faktisk veldig stort for meg! Jeg ble faktisk ganske imponert. nå er det kanskje ikke så veldig vanskelig for mange, men for meg var det en viktig seier! Jeg må nemlig slutte med å gi meg så fort. Det kan ikke nytte å bli sur, og gi opp. Da kommer man faktisk ingen vei i livet. Jeg skal derfor jobbe videre med den tekniske biten. For jeg har veldig mye å lære. Det er viktig at jeg får mer innsikt i det, og kan fikse mer selv uten hjelp!

Mestring er veldig viktig! Det betyr masse for meg når jeg opplever mestring. Da er jeg plutselig veldig fornøyd med egen innsats, og jeg snakker meg selv opp! Det trenger vi alle sammen. Jeg har en veldig ustabil selvtillit og selvfølelse. Derfor må jeg fokusere på å jobbe med mestring. Det gir meg påfyll av positiv energi. Jeg er veldig heldig som får muligheten til å lære veldig mye nytt. Livet er veldig spennende for øyeblikket, og jeg gleder meg over hverdagen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg