WeLG Foredrag har egen nettside!!

Jeg er veldig stolt og glad over å kunne informere Dere alle sammen om at WeLG Foredrag endelig har egen nettside! Nå kan alle lese mer om meg og WeLG Foredrag på www.welgforedrag.com! Jeg har tenkt på dette veldig lenge, men det har skortet litt på pågangsmot og tekniske ferdigheter. Men nå er nettsiden oppe, og jeg har faktisk laget den helt selv! Det er veldig spennende å jobbe mot mål, og virkelig oppnå dem! At WeLG Foredrag skulle få sin egen hjemmeside var et viktig mål for meg. Jeg er ekstra stolt over at jeg ikke gav opp, men faktisk fikk det gjort her hjemme uten hjelp!

Det er veldig spennende! Tenk at jeg har et eget firma med egen hjemmeside. Det er veldig kjekt å se at jeg faktisk mestrer slike ting, og at jeg våger! Nå er jeg der ute. Jeg håper at det blir flere oppdrag til WeLG Foredrag etter hvert som tiden jobber med oss. Jeg skal i hvert fall være synlig, og gi av meg selv. Det vil gi resultater etter en stund. Nå er det viktig å jobbe riktig fremover, og finne de mulighetene som vi gi meg fremgang. Jeg er veldig takknemlig for at dette er mulig for meg. Jeg håper at det vil gi meg litt inntekter etter hvert. Det er lov å jage drømmer!

Jeg har gitt meg selv en klapp på skulderen! Jeg har klart å få dette til helt selv. Jeg merker at det hjelper på egen selvfølelse. Det er en god følelse i kropp og sjel. Jeg er utrolig spent, og jeg vet ikke hvordan dette ender. Kanskje blir det veldig bra, eller så kan det ende med et mageplask. Men jeg er forsiktig, og har vært nøktern i investeringen. Nå skal jeg fortsette med å synligjøre meg selv! Det er rart å markedsføre seg selv, men det er faktisk det jeg selger, Min evne til å formidle er mitt produkt. Det håper jeg blir godt mottatt. Jeg føler meg heldig som har tatt sjansen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg