2018 skal bli et spennende år!

Jeg gleder meg til å begynne på et helt nytt år! 2018 skal inneholde mange utfordringer, og jeg gleder meg veldig. Det er ikke så mye jeg vet enda, men magefølelsen min tilsier at dette kan bli veldig spennende for meg. Jeg skal nemlig jage drømmene mine, og det er bare helt magisk å tenke på! Jeg er veldig klar til å brette opp ermene, og ta sats. Jeg føler meg sterkere enn noen gang egentlig. For jeg har sortert mange brikker på riktig plass i løpet av dette året her. Jeg jobber hver eneste dag for å gi meg og mine nærmeste en god fremtid.

Jeg skal holde foredrag i 2018. Jeg skal skrive mange innlegg på bloggen min i løpet av det neste året. Dere skal få følge meg gjennom min hverdag. Jeg skal ta Dere med på oppturer og nedturer. Jeg er nemlig ikke naiv. Jeg vet at det kommer til å bli noen harde stunder. Det er ikke alt som går på skinner. Noen ting må man jobbe ekstra hardt for å oppnå. Men da smaker belønningen ekstra godt. Jeg gleder meg over mulighetene som dukker opp. Jeg føler meg trygg på at mye gøy skal skje! Jeg skal også komme i et kjent norsk magasin i starten av 2018. Det blir utrolig rart og spennende å lese om seg selv i et slikt magasin. Tenk at jeg skal oppleve det!

Jeg skal gjøre en stor og god jobb for Mental Helse Vest Agder! Det er en blitt gitt meg en stor tillit, og jeg skal bruke vervet mitt til organisasjonens beste. Jeg gleder meg til totalt 5 samlinger sentralt det neste året. Jeg kommer til å lære veldig mye spennende i året som kommer. Det er nå jeg kan få begynne å jobbe skikkelig. Det er veldig kjekt å kunne oppnå nye ting sammen med en engasjert og herlig gjeng! Det kommer til å bli travle perioder, men jeg skal være flink til å delegere ansvar. Da kan det bli et veldig bra resultat.

Jeg håper inderlig at Du vil bli med videre! Jeg er veldig takknemlig for alle som leser mine innlegg, og som støtter meg videre i mine prosesser! Det er deilig å ha en flott heiagjeng!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg