Unner vi hverandre å lykkes?

Jeg er blant dem som jobber meg frem mot nye mål. Jeg er ikke alene om det. Rundt oss er det veldig mange engasjerte mennesker som virkelig ønsker å lykkes. Unner vi dem å lykkes? Eller stikker vi kjepper i hjulene dersom det blir for mye fremgang for enkelte? Jeg kjenner mennesker som har jobbet veldig hardt for å oppnå sine mål. Og likevel opplever de at sjalusi og misunnelse ødelegger for dem. Det synes jeg er veldig trist å høre om. Jeg skulle virkelig ønske at man kunne ønske hverandre alt godt.

Jeg håper at jeg kan fortsette å ha en heiagjeng som unner meg alt godt! Men jeg vet jo innerst inne at noen mennesker muligens ønsker noe annet. Slik er livet på godt og vondt. Jeg vet at det vil koste meg en del jobb, men jeg skal likevel kjempe for min egen fremgang. Det er viktig for meg. Slik er det for mange andre også. På hver sin plass jobber de dedikert og engasjert for å oppnå sine egne mål. Jeg tenker at så lenge man oppfører seg fint på veien dit, så bør vi andre unne dem å lykkes!

Jeg håper at mine venner blir glade på mine vegne når jeg oppnår det jeg jobber for! Det har jeg i hvert fall merket meg til nå. Det er stor støtte og entusiasme rundt meg. Jeg håper så inderlig at det fortsetter på den måten. Men det handler veldig mye om hvordan jeg oppfører meg underveis i prosessen. Man skal vise raushet og varme begge veier! Jeg er veldig glad for at jeg kan diskutere mine planer sammen med mine venninner. De gir meg ærlige råd, og konstruktiv tilbakemelding. Det er viktig å ha slike venner rundt seg. Som er ærlige og gir klare råd, men likevel godtar at du bestemmer selv. 

Jeg håper at vi kan unne hverandre lykke! La oss støtte hverandre fremover, og gi applaus til dem som faktisk kjemper seg frem til målet!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg