Jeg skal lære mer om video!

Det er mange spennende ting på gang! Jeg skal nå ha mer fokus på video. Det er et av de beste og mest effektive markedsføringsverktøyene som finnes på internett akkurat nå. Det er der man får mest effekt og synlighet. Jeg er i full gang med å lære mer om hvordan dette skal gjøres. Jeg har en vei å gå med meg selv på dette punktet. Jeg har postet noen videoer, men det er ikke alltid like vellykket. Jeg har også slitt med selvtilliten på dette området, og jobber for å bekjempe de vonde tankene om meg selv. Det er en prosess som er ganske heftig til tider. Men jeg vil være synlig, og da må jeg overstige denne barrieren. 

Jeg vil by på meg selv! Det er en krevende affære til tider. Men nå får jeg verdifull veiledning og kunnskap. Det er veldig viktig å tilegne seg den kunnskapen som man ikke har selv. Jeg er veldig lærevillig for tiden, og går på med friskt mot! Her har jeg uante muligheter til å nå mange mennesker. Det skal jeg forsøke å benytte meg av i mye større grad. Det vil kreve mer tid til å lage videoer. Jeg må jobbe med innhold, og fremførelse. Men jeg vil være meg selv! Jeg skal ikke være en kunstig person, det blir gjennomskuet med en gang!

Jeg kommer meg jammen fremover. Det er helt merkelig å tenke over hvilken utvikling jeg har hatt det siste året. Nå er jeg sterkere, og mer frempå. Jeg våger å blomstre! Jeg gleder meg til å utrette nye ting, og virkelig være aktiv på egne vegne fremover. Det er veldig spennende for meg, og jeg håper så inderlig at jeg klarer dette! Jeg er klar til å brette opp ermene mine, og sette i gang. Nå blir det prøving og feiling. Jeg må våge meg ut på glattisen litt iblant! Dette blir gøy!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg