Tenk at jeg virkelig VÅGER!!

Jeg har gått mange runder med meg selv. Det har vært en del valg å ta. Jeg måtte ta stilling til hvordan jeg ville at mitt liv skulle bli fremover. Det er vanskelige dager iblant med skrantende helse. Noen ganger vet man liksom ikke helt om man orker å streve etter mer. Men så er det heldigvis et pågangsmot inni meg som driver meg videre likevel. Jeg kan jo ikke jobbe slik som før, men jammen kan jeg få til noe helt eget. Men jeg måtte virkelig bestemme meg! Skulle jeg våge? Skal jeg virkelig markedsføre meg selv? Er jeg ikke redd for jantelov og vonde kommentarer? 

Svaret er et jeg vil våge! Jeg har så utrolig lyst til å drive med mine egne ting. For jeg vet at veldig mange mennesker setter pris på den jobben jeg gjør. Jeg kommer garantert til å møte på mennesker som mener at jeg ikke er helt god. Det er sånn livet er. Men jeg vet med meg selv at dette er riktig for meg. Familien støtter meg, og det er jeg veldig  glad for. Min kjære ektemann ser at dette er viktig for meg. Jeg må få lov til å bidra på min egen måte. Jeg svelger en del kameler, og fronter meg selv i sosiale medier og på egen nettside. Det er mange steg fremover for min del. Jeg har valgt å kjempe videre. Selv om jeg er syk, så  bare må jeg forsøke. Det er viktig for meg. 

Jeg har blitt en kvinne som våger! Det gjør meg stolt og glad. Jeg har faktisk rettet opp ryggen, og er i stand til å fronte det jeg brenner for. Det har vært veldig mange steg på veien. Jeg vet at der vil komme dager hvor det blir tungt og tøft. Men jeg føler meg likevel veldig sikker på at det er riktig for meg å prøve skikkelig! Jeg gleder meg til å jobbe videre med mine prosjekter. Det skal bli gøy å se hvordan dette blir! Det kan fort gå veldig godt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg