Jeg trigger frem følelser!

Hver gang jeg formidler, så ønsker jeg å berøre mennesker! Jeg ønsker at mitt budskap skal nå ut til de som trenger et håp i hverdagen! Jeg vet at jeg trigger følelser på godt og vondt. Mine foredrag kan ofte trigge frem tårer. Noen ganger ler vi ganske mye også. For jeg har ganske mye selvironi på mine erfaringer, og det bruker jeg ofte. Jeg vil jo ikke at det skal være så trist hele tiden. Jeg gleder meg over livet, og er veldig bevisst på at jeg vil formidle glede og en tro på fremtiden. Jeg vet at det er viktig å være bevisst på hva jeg sier. For det setter dype spor i andre mennesker.

 

Når jeg opptrer med sang og musikk, så berører jeg mennesker direkte. Veldig mange ganger opplever jeg at noen begynner å gråte mens jeg synger. Slik har det egentlig alltid vært. Jeg forsøker alltid å synge rett fra hjertet. Jeg bruker meg selv, og jeg vil så inderlig gjerne gi mitt publikum en ekte opplevelse. Jeg fokuserer på tekst, og jeg varierer lydstyrke på musikken min. Jeg merker at det har en stor effekt. Jeg ønsker så inderlig å spre mitt håp om en god fremtid for oss alle sammen. Jeg ønsker å belyse de såre tingene i livet som virkelig betyr noe.

Jeg er veldig heldig som har muligheten til å gjøre dette! Jeg er utrolig glad for at jeg nå er sterk nok! Jeg gleder meg til å ha mange oppdrag i årene som kommer. Jeg ser frem til foredrag, konserter og blogging! Jeg både håper og tror at dette kommer til å fungere veldig fint! Jeg håper at de som hører på, får med seg noe godt hjem igjen i sjelen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg