Der finnes snille mannfolk!

Vi har nå i flere uker fått høre enormt mange historier om trakassering. Jeg har også vært åpen om mine erfaringer på det området. Men det har blitt en veldig negativ holdning til mannfolk generelt. Det virker litt som om at alle mannfolk blir satt i samme kategori, og det liker jeg ikke! For der finnes faktisk veldig snille og greie mannfolk! Jeg er gift med en av dem. Jeg føler at det har blitt veldig mye negativt prat i mediene, og det er ikke så mye hyggelig å lese om mannfolkene. Det fikk meg til å tenke litt. For det er jo ikke alle som oppfører seg så dårlig! 

Heldigvis finnes der veldig mange flotte og snille mannfolk blant oss! Jeg er veldig takknemlig for at dere finnes. Jeg har selv fått oppleve hvordan respekt og kjærlighet kan lindre vonde sår. Jeg trodde ikke at der fantes noen mannfolk der ute som var ok. Mine erfaringer tilsa noe helt annet. Men jeg tok grundig feil. Jeg fikk lov til å bli kjent med en mann som delte mine verdier, -jeg tror der finnes veldig mange gode mannfolk som fortjener ros. De er ikke alle sammen noen gamle griser som stadig går over sine grenser! Der finnes høflige menn som respekterer oss kvinner!

Jeg liker ikke at vi tenker så negativt. Vi må nå heller  gi ros til dem som oppfører seg slik man skal. Jeg er veldig glad for at min mann kom inn i livet mitt. Det har gitt meg en ny mulighet til å ha et godt liv i trygghet og respekt. Det har rettet opp veldig mye av de skadene som jeg er påført. Heldigvis har han ryggrad, og står i det vonde sammen med meg. Slike menn er viktige! Jeg er så heldig som har akkurat ham!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg