Klar for årets siste julebord!

Da er jeg veldig klar til å feire julebord sammen med Mental Helse Vest Agder! Vi har hatt en fin fagdag sammen her i Farsund, og jeg har hatt foredrag. Nå skal vi kose oss sammen, og spise god mat. Så skal vi være sosiale sammen, og vi skal underholde hverandre. Det er deilig å kunne slappe av sammen om kvelden etter en dag med mange inntrykk. Nå er det siste innspurt før vi tar juleferie, og det kjenner jeg skal bli veldig godt. Det har vært en veldig hektisk høst, og jeg har lært utrolig mye sammen med denne gjengen her.

Det er deilig å gå til dekket bord! Jeg ser frem til å få i meg masse god mat, og bare nyte kvelden sammen. Jeg trives veldig godt med disse menneskene, og det gir meg veldig mye påfyll. Vi trenger å møtes iblant, og utveksle erfaringer og samarbeid kan dannes. Her samles medlemmer fra mange lokallag på en gang, og da kan man snakke sammen om nye planer. Det er viktig å spille på hverandre, og gi av seg selv. Jeg er glad for den dialogen som vi har hatt i dag. Det har vært nyttig for veldig mange. Det er viktig å møte andre som jobber for samme sak.

Det blir deilig med juleferie! Jeg kjenner at det er viktig å senke skuldrene ned litt nå. Vi skal kose oss sammen i kveld, og så er det hjemreise etter frokost i morgen. Da bærer det hjem til familien, og rett på julekonsert! Vi må ta med oss litt av alt i denne førjulstiden. Jeg håper at alle sammen får en flott julefeiring! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg