Jeg så ut som et takras!

Jeg har sett litt bakover i tid på bilder som jeg har tatt av meg selv. Jeg må ærlig innrømme at jeg blir ganske skremt av å se den forandringen som har skjedd bare det siste året. Og særlig de siste månedene som har vært nå. Jeg føler selv at det er stor fremgang, og jeg kjenner på en følelse av velvære. Jeg gremmes faktisk litt over de gamle bildene. For jeg føler at man virkelig kan se at jeg var så utrolig sliten. Jeg vet jo hvordan det har vært på innsiden. Og jeg føler det i hjertet mitt når jeg ser tilbake på noen av bildene som er blitt tatt av meg.

Jeg kommer ikke til å stille nysminket hver eneste dag resten av mitt liv! Så jeg er nødt til å elske meg selv akkurat slik som jeg faktisk er. Det skal jeg klare. Men det er i hvert fall sikkert at jeg tenker mye mer over hvordan jeg ser ut nå. For det handler jo om hvilket inntrykk jeg vil at Dere skal ha av meg. Jeg vil veldig gjerne komme skikkelig i gang med WeLG Foredrag, og med bloggen min. Jeg føler at da trenger jeg å pleie meg selv på en bedre måte. Jeg blir mer og mer synlig, og da vil jeg ha det fint med meg selv underveis.

Jeg må stikke hodet mitt frem! Hvis jeg skal lykkes med å etablere WeLG Foredrag, så må jeg vise meg selv frem på mange arenaer jevnlig. Jeg kjenner at det setter et visst press på meg som privatperson. Men jeg trives med de endringene som jeg har gjennomført nå. Jeg er sikker på at det hjelper meg videre i mine prosesser. Jeg skal fronte egen blogg og eget firma overalt de neste årene. Da skal jeg jammen meg føle meg vel samtidig! Jeg skal endelig blomstre!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg