Jeg gleder meg til jul!

Nå merker jeg at det skal bli deilig med jul snart! Det har vært en lang og innholdsrik desember for min del. Men jeg har tatt det vesentlig roligere enn planlagt. Jeg var nødt til å spare litt på kreftene mine. Men det var veldig lurt av meg å gjøre det slik. Da kom nemlig energien tilbake relativt raskt, og jeg er i ganske god form nå. Det er nå ikke mange dager igjen til vi starter på selve julen, og det skal bli koselig. Jeg gleder meg til rolige dager sammen med min familie. Det er deilig å være sammen med de som man er så glad i.

Jeg gleder meg veldig til å få opp juletreet vårt. Vi skal sette det opp 22.desember, og ungene får lov til å hjelpe meg med pyntingen. Det er egentlig jeg som har gjort det før, for jeg er så fryktelig sta når det kommer til juletreet. Men de siste årene har ungene fått slippe til, og de er kjempeflinke! Jeg vet at det kommer til å bli nydelig pyntet dette året også. Vi har fått tak i mer pynt i gull, og det elsker jeg på juletreet. Og så er det veldig fint med små lys overalt. Juletreet er den fineste julepynten som jeg vet om, og egentlig det eneste som jeg virkelig bryr meg om.

Vi skal roe helt ned i julen. Det er viktig å slappe av, og nyte julefreden. Jeg gleder meg til det. Det skal bli herlig med late dager, og mange timer i julekosebuksen min! Jeg vet at den roen som senker seg i julen, nesten er magisk. Det føles i hvert fall slik. Jeg håper at Du også føler det slik. Jeg vet jo at julen er vanskelig for veldig mange. Jeg sender Dere gode tanker, og ønsker at det skal gå bra for hver enkelt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg