Julaften er her!

Så var dagen kommet. Den dagen som vi har jobbet og slitt for å få så perfekt som mulig. Jeg tror veldig mange er ganske slitne i dag. Jeg føler meg heldig som kan sove lenge, og ta livet fullstendig med ro i dag. Det er virkelig deilig å kunne nyte denne dagen hjemme blant mine kjære. Jeg skal hvile, og kose meg med god mat, frukt og litt julesnop. Jeg skal ha tid til musikk og litt tv titting. Det skal være ro og fred her i heimen min i dag. Jeg regner med litt spente unger, men det er bare slik som det skal være på en julaften!

Jeg håper at Din dag blir så fin som mulig! Jeg sender varme tanker til alle som sliter. Jeg vet at dette kan være en vanskelig dag. Husk at julen varer ikke evig. Det er snakk om få dager. Snart er hverdagen her igjen. Men jeg håper at Du klarer å komme deg gjennom dagen på best mulig måte. Gjør det som er til beste for akkurat deg! Gå gjerne en lang tur i frisk luft. Det kan hjelpe på mye tungsinn. Jeg vil uansett si at Du er i mine tanker i dag! Jeg bryr meg om deg!

Jeg håper at alle sammen får en fin dag! Bloggen min oppdateres som vanlig. Jeg ønsker å være tilstede for dem som trenger noen ord på veien! Jeg ønsker alle sammen en GOD JUL!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg