Hva fikk Du til jul i år?

Julaften er over, og gavene er delt ut. Fikk du det som du virkelig ønsket deg? Ble du glad da du åpnet opp gavene? Jeg er veldig takknemlig og glad for de gavene som jeg fikk. Men jeg har merket meg at det materielle betyr mindre og mindre for meg når det kommer til julen. Det aller viktigste for meg er muligheten til å være sammen med min familie. Å kjenne at de er nær meg, og at vi kan nyte hverandres selskap. Jeg vet at jeg er omringet av kjærlighet og respekt. Det er den største gaven som jeg noen gang har fått. Å vite at jeg og barna har fått en ny mulighet her sammen med min kjære mann betyr alt for meg. Der finnes ikke noe i hele verden som kan måles med det!

Det er lett å glemme de nære tingene. Vi drukner i materielle ting. Det er selvfølgelig veldig hyggelig å kunne gi og motta gaver. Men det er ikke det som skal være det viktigste i mitt liv! Jeg ønsker å dyrke den kjærligheten og tryggheten som vi har fått. Jeg hadde ikke hatt muligheten til å ha en så god hverdag uten det. Derfor betyr det aller mest for meg. Jeg elsker min mann, og barna mine. Jeg vet at vi alltid kommer til å være en firkløver som passer på hverandre gjennom alt som skjer. Det er en unik gave som ikke kan kjøpes for penger.

Jeg vil be deg om å tenke godt over hva du egentlig har rundt deg! Jeg håper at du vil kunne se at der er noen som er glad i deg, og som vil deg vel. Jeg vil også minne deg på at det er viktig å være glad i seg selv. Selv om man ofte er alene, så er det viktig å være sin egen bestevenn! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg