Sterke farger gjør meg GLAD!

Jeg har blitt veldig glad i farger! Det er viktig for meg å kunne bruke annet en kun svart. Rett og slett fordi sterke farger gir meg en bedre glød, og et godt humør! Jeg trenger å spre litt farge rundt meg. Jeg har passet på å ha fargerike topper og skjerf denne høsten og vinteren. Jeg elsker skarpe og dype farger som virkelig gjør at ansiktet mitt popper frem i lyset! Men fargerike leppestift og store øredobber føler jeg meg mye finere!

Skjønnheten kommer innenfra, og det vet jeg veldig godt. Men vi har jammen meg ikke vondt av å spre litt farger rundt oss, og føle oss litt ekstra vel! Jeg kan endre hele humøret mitt ved å ta noen grep. Jeg gleder meg over hvordan fargene jobber med meg og mitt velvære. Det har vært en prosess, og jeg sverger til svart innimellom. Slik vil det alltid være. Men i mine skap er der mer farger enn noen gang. Jeg er sikker på at det er riktig for meg å holde det slikt fremover. Jeg skal våge å stikke meg selv frem, og bruke farger som gjenspeiler min personlighet!

Det er gøy med farger! Jeg blir så utrolig mye gladere når jeg får litt farge inn i min hverdag. Jeg er sikker på at det har en effekt. Når jeg velger antrekk så tenker jeg ofte på hvordan jeg vil at mitt humør skal være. Hva trenger jeg for å føle meg vel gjennom denne dagen? Hva må til for at jeg er trygg på meg selv? Hvordan kan mitt ytre bidra sammen med mitt indre? Det hører jo faktisk sammen. Vi trenger stor grad av den indre tryggheten, og det den ytre delen skal bare hjelpe til litt på veien!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg