Dagen før dagen!

Da er vi allerede kommet til lille julaften! De siste dagene har flydd av sted, og det har vært travelt for små og store. Jeg er veldig glad for at alt nå er ferdig, og vi kan konsentrere oss om familien. Jeg ser virkelig frem til å ha noen rolige dager sammen med familien. Jeg er veldig glad for å ha noen dager sammen med min kjære mann. Vi har hatt en veldig travel høst, så nå trenger vi noen dager i sammen her hjemme. Deilig å kunne våkne opp, og merke at han er ved siden av meg. Jeg er veldig takknemlig for den kjærligheten som vi har, og den gjør oss trygge og stabile.

Alle gavene er klare, og vi kan roe alt ned. Det er min far sin bursdag i dag, og vi drar av sted på besøk om noen timer. Vi gleder oss til å være sammen med mine foreldre og søsken i ettermiddag. Vi drar nokså tidlig hjem igjen, for vi orker ikke å være så seine i kveld. Men jeg klarer ikke å være i Mandal når de andre feirer min far. Det er en veldig sterk juletradisjon å være sammen med dem på lille julaften. Men så skal resten av julen feires hjemme i Mandal. Det blir deilig med noen rolige dager. vi skal kose oss med god mat, og bare være sammen.

Jeg håper at Du ikke stresser altfor mye i dag! Julen kommer uansett, så det er ikke vits i å stresse altfor mye. Jeg skal ikke være ansvarlig for julemiddag, og kan derfor slappe helt av. Det er deilig. Jeg håper at dagen blir bra, og at alle kommer seg gjennom siste innspurt på en god måte! Jeg skal kose meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg