Jeg vil spre kjærlighet!

Jeg ønsker å spre kjærlighet! Jeg har et sterkt ønske om å kunne spre varme og omsorg. Vi har et samfunn som presser oss til det ytterste, og vi blir bombardert med markedsføring og synspunkter overalt. Vi har lett for å glemme det som er aller viktigst i livet. Vi trenger kjærlighet! Det kan være kjærlighet fra en kjæreste eller ektefelle, venn eller venninne. Jeg føler at vi må bli flinkere til å være der for hverandre. Når livet er vanskelig, så trenger man å vite at kjærligheten er sterk og solid. Jeg ønsker å være med på å spre det gode budskapet til folket!

Jeg er veldig glad i mine nære venner og familie! De betyr veldig mye for meg, og jeg vil veldig gjerne at de skal forstå hvor mye de betyr for meg. Derfor sier jeg klart og tydelig: Jeg er glad i deg! Noen er vant med å få slike ord, mens andre reagerer litt. Det er heller ikke alltid jeg sier det, men vedkommende vet det likevel. Det handler om å bry seg om et annet menneske. Jeg kan ikke nå ut fysisk til hele verden. Men jeg kan dele min kjærlighet gjennom blogg og foredrag. For jeg har en stemme ut i det offentlige rommet, og det vil jeg bruke fornuftig!

Julaften er her, og der er masse kjærlighet rundt oss. Men jeg vet at mange mennesker sitter alene akkurat nå. Det er ikke alltid så enkelt å takle. Høytidene minner oss ekstra på det som er sårt og vanskelig. Jeg vil bare si at jeg bryr meg om deg, og sender deg mange varme tanker i dag! Kjærlighet kan nemlig gis på mange måter. Jeg vil være her på bloggen i hele julen. Jeg vil nemlig gi deg noen gode ord gjennom julen! Jeg bryr meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg