Jeg bare må skrive!

Det har blitt veldig viktig for meg å kunne skrive ned mine tanker og følelser. Jeg kan kjenne det på kroppen min når det er på tide å skrive litt mer. Det er helt rart hvordan man lærer seg selv å kjenne. Nå merker jeg med en gang dersom det har blitt for mye som svirrer i hodet mitt. Da er det viktig å få sortert det så raskt som mulig. Jeg lever nemlig med mye tankekjør, og det sluker enormt med energi. Når jeg skriver ned det som jeg har på hjertet, så tømmer jeg hodet mitt litt. Da merker jeg at tankekjøret minker, og min hverdag blir enda bedre.

Jeg trenger bloggen min. Den har blitt en veldig viktig del av mitt liv. Jeg kjenner at det er til hjelp i min terapi. Når jeg har denne kanalen ut i samfunnet, så kan jeg bidra på min egen måte. Her på bloggen er det kun jeg som bestemmer innholdet. Det er mitt eget, og jeg slipper ikke andre inn hit. Jeg kan diskutere emner med min kjære mann iblant. Men stort sett så aner ikke han hva jeg kommer til å skrive om. Det er nemlig min egen ting, og han respekterer det på en veldig fin måte. Men vi har snakket sammen om ulike retningslinjer, og de følger jeg veldig greit.

Det er en spennende reise! Jeg føler at jeg utvikler meg hele tiden, og der skjer mange ting. Jeg kommer i situasjoner som jeg ikke trodde var mulig. Jeg er plutselig en stemme for flere enn meg selv. Det innebærer et stort ansvar som jeg forsøker å forvalte på best mulig måte. Men bloggen er min egen private kanal. Det som skrives der kommer fra mitt hjerte. Jeg jobber mye med å nå ut til flere mennesker. Rett og slett fordi jeg håper at flere mennesker kan få et lite håp i sin hverdag, og se at livet kan bli veldig bra.

Det er mange ting som er forandret i livet mitt! Jeg har kommet til et hjem hvor jeg virkelig elsker å være. Her er det trygghet og kjærlighet. Det gjør at jeg kan komme videre i livet mitt. Når jeg har denne trygge basen, så føler jeg meg trygg på at livet kommer til å fortsette på en bra måte! Jeg skal fortsette med å skrive ned mine tanker og erfaringer. Det har hjulpet meg hit, og det skal føre meg videre!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg