Det kribler i magen!

Jeg er så spent på hvordan dette året vil bli! Jeg har så mange baller i luften, og jeg er spent på hvordan dette kommer til å bli fremover. Jeg gleder meg over egen fremgang, og det er deilig å kjenne at fokuset ligger aller mest på det som er positivt i livet mitt. Veldig mye tid og energi har vært koblet opp mot fortiden, men det er endelig i ferd med å endre seg skikkelig. Det er godt å kunne legge mange ting vekk. Jeg føler meg endelig klar til å gripe de mulighetene som kommer min vei. Det er godt å kunne kjenne på en spenning og glede i denne kroppen.

Jeg har veldig mange tanker og ideer. Noen kommer til å bli realisert, mens andre forblir drømmer. Slik er jo livet. Men jeg har kommet frem til at det er nå jeg vil satse på meg selv og mine ferdigheter! Jeg håper inderlig at jeg kan være til hjelp og støtte for mange mennesker i tiden som kommer. Det er så uendelig mange mennesker som trenger at man ser dem litt ekstra i hverdagen. Jeg ønsker å spre et håp om en bedre hverdag. Men da må man gjøre en jobb, og ta i bruk de verktøyene som passer best for akkurat en selv. 

Jeg gleder meg til å komme i gang med hverdagen. Jeg håper inderlig at der kommer mange spennende oppgaver til meg i løpet av året. Jeg skal allerede i ilden tidlig i januar med nytt foredrag, og det er så spennende for meg! Jeg føler meg veldig heldig som får muligheten til å spre mine tanker og erfaringer fram eget liv. Det fører med seg et stort ansvar, og jeg tenker veldig nøye over hvordan jeg ønsker å ordlegge meg foran publikum. Jeg ønsker å dele, men samtidig verne om det som er aller mest privat for meg og min familie.

Det er deilig å kjenne på denne kriblingen i magen min! Endelig er det god energi som vinner! Det er fortsatt noen harde motbakker som gjenstår. Men vi nærmer oss noe som er veldig bra og trygt. Det har gjort meg sterkere, og jeg kan endelig gi noe tilbake til alle som følger meg! Jeg håper at Dere fortsetter å heie på meg. Hverdagen svinger veldig, så jeg kommer til å være sliten og trist iblant. Men da skal jeg finne tilbake til denne positive kriblingen, og jobbe meg sterkere atter en gang!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg