Jeg jobber med nye foredrag!

Jeg ønsker å holde mange foredrag i årene som kommer. Jeg er derfor i gang med å lage ferdig en del ulike foredrag i ulike temaer. Det er en veldig spennende prosess, og jeg lærer masse underveis. Jeg må tenke nøye hva jeg egentlig ønsker å formidle. Jeg må tenke over bildebruk og fokusere på setninger. Det er så kjekt å holde på med. Jeg glemmer egentlig tid og sted. Jeg fokuserer så inderlig på prosjektet mitt, og hodet mitt er fullt og helt tilstede der og da. Jeg kjenner at det hjelper meg gjennom ulike prosesser. For jeg blir nødt til å tenke over ting på en annen måte. Jeg ønsker jo å formidle til andre, og da må jeg tenke over hvordan jeg kan gjøre det.

Jeg er i gang med å lage noen faste foredrag. Men jeg lager også skreddersydde foredrag. Jeg synes det er veldig spennende å få et tema fra arrangøren, og så må jeg jobbe videre med mine tanker om dette temaet. Det kan kreve en del tid og energi. Men jammen er det skikkelig spennende for meg! Når jeg sitter og jobber med dette, så må jeg ta stilling til mange ting. Da kommer hjernen min skikkelig i gang, og endringer skjer. Jeg kan merke at dette gir meg selv vekst på lang sikt. Jeg får en dypere innsikt i mange temaer. Jeg blir på en måte tvunget til å tenke over en del ting der og da.

Jeg elsker å formidle! Jeg kjenner det dypt inni meg at det er riktig for meg. Så derfor er det veldig kjekt å kunne pusle med dette her hjemme. Jeg kan jobbe i mitt eget tempo, og kan ta de pausene som jeg trenger underveis. Noen ganger er helsen min en utfordring, og da trenger jeg små pauser. Jeg er så heldig som kan sitte ved pulten min hjemme i gangen, og bidra på min egen måte. Her skapes der mye bra som jeg ønsker  å dele med Dere! Jeg gleder meg veldig til å spre mine tanker og erfaringer. Jeg føler meg sikker på at dette er riktig for meg å holde på med. 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg