Jeg tilbyr foredrag!

Reklame for eget firma.

Jeg er så heldig som driver WeLG Foredrag! Det er en glede for meg å kunne formidle mine tanker og erfaringer rundt psykisk helse og mestring! Jeg har valgt å være åpen om det livet som jeg har levd. Jeg har snudd alt det vonde til erfaringer som jeg kan dele videre til Dere! Jeg vokste opp som mobbeoffer, og jeg levde store deler(19år)av mitt liv med psykisk vold, ydmykelser og trakassering. Det har gitt meg Post Traumatisk Stress Lidelse. Jeg har gjennom terapi og ulike verktøy klart å reise meg igjen etter en stor livskrise! Jeg har valgt å snakke åpent om såre ting i livet mitt. Da er jeg med på å ufarliggjøre psykisk helse. Jeg tilbyr følgende foredrag;

Å leve med Post Traumatisk Stress Lidelse!

Trening som medisin!

Å vokse opp som mobbeoffer!

Å reise seg igjen!

Musikk som terapi!

Hvordan fåPost Traumatisk Vekst!

Sjekk ut www.welgforedrag.com for nærmere beskrivelse og pris!  Jeg skreddersyr også foredrag til ønsket tema. Jeg er veldig glad for de gode tilbakemeldingene  som jeg har fått etter oppdrag! Sjekk gjerne welgforedrag på Facebook og Talerlisten.no! Jeg svarer raskt på alle henvendelser på [email protected]! Ta også gjerne kontakt på 41445178! Jeg kan tilby deg gode priser! Jeg tilbyr nære, sterke og personlige foredrag. Jeg snakker rett fra hjertet, og deler av mine oppturer og nedturer!

Jeg gleder meg til å høre fra Deg! Ikke nøl med å ta kontakt. Jeg svarer kjapt, og er nesten alltid tilgjengelig på epost eller internett. 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg