Jeg er utrolig hjemmekjær!

Jeg er blitt utrolig hjemmekjær! Det er ikke noe som er bedre enn å komme hjem. Det har blitt en sterkere følelse etter hvert som tiden har jobbet med meg. Jeg kjenner på en trygghet her som jeg ikke finner andre steder. Det kan være koselig å dra på besøk til familie og venner. Men det er ikke noe som kan måle seg med den følelsen som jeg får når jeg kommer hjem til huset vårt her i Mandal. Da senkes skuldrene ned, og jeg kan slappe av. Jeg har merket meg at det blir stadig sterkere for meg. Jeg trenger virkelig denne basen. Det har gitt meg muligheten til å leve et godt og stabilt liv. Sammen med min familie, så er dagene blitt så mye bedre og lysere!

Jeg føler meg veldig heldig som endelig kan kjenne på denne følelsen. Det har tatt altfor mange år, men nå er det endelig slik. Jeg har funnet min plass, og her skal vi leve fremover. Det fyller meg med glede og motivasjon. Jeg føler meg mer klar få å gripe det som hverdagen gir meg av oppturer og nedturer. Det er deilig å kjenne på dette. Jeg har savnet det. Det har vært mye uro inni meg gjennom livet. Her kjenner jeg at det slipper taket mer og mer. Jeg har en base som virkelig kan støtte meg, og holde meg på riktig vei! Det handler ikke bare om huset. Men det handler om menneskene som bor her sammen med meg. Vi er en herlig gjeng, og vi hjelper hverandre gjennom hverdagen.

Det var veldig deilig å komme hjem etter vår tur til Egersund nå på nyttår. Jeg lengtet veldig hjem denne gangen, og var ikke i god form. Men kjekt å se familien. Det var utrolig deilig å komme inn her hjemme, og jeg kjente at det var så riktig. Jeg trenger å ha dette stedet. Det skaper fremgang og trygghet. Det gjør meg i stand til å kjempe videre. 

Vi blogges!

Sjekk ut www.welgforedrag.com! Der kan Du lese om mine foredrag om psykisk helse og mestring som jeg tilbyr. Jeg skreddersyr gjerne foredrag til ønsket tema! Ta kontakt på [email protected]!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg