Hva gir meg energi til å dele så mye?

Det er mange som lurer på hvordan jeg kan ha så mye energi, og dele så mye som jeg gjør. Det er ganske enkelt for meg å svare på. Det er nemlig slik at jeg stadig får tilbakemeldinger fra mennesker som følger meg. Og jeg får så utrolig hyggelige meldinger og kommentarer. Noen ganger kommer der personlige meldinger som virkelig rører hjertet mitt dypt. Det er også veldig sterkt når mennesker ringer meg, og forteller meg at min åpenhet hjelper dem gjennom en veldig tung hverdag. Det gir meg energi til å fortsette med det jeg gjør!

Jeg blir både glad og rørt. Det er utrolig å få slike tilbakemeldinger. Jeg må mange ganger tenke over det som vedkommende sa til meg. Det blir nemlig litt vel sterkt å ta det inn der og da. Men jeg tar det til meg, og jeg bearbeider det i etterkant. Jeg føler meg utrolig heldig som har det slik. Det føles godt å vite at man faktisk når ut til mennesker som virkelig trenger en liten støtte i hverdagen sin. Jeg bryr meg om dem som sliter. Jeg er blant de som virkelig har kjent det på kroppen selv. Jeg vet hvor vanskelig livet kan være. Vi har ulike erfaringer, men likevel veldig mye til felles. Jeg merker at det hjelper meg videre i mitt eget liv. Jeg gjør noe som er konstruktivt, og som setter spor etter seg.

Jeg kommer til å fortsette. Dette er det som gir meg glede og overskudd. Jeg bruker mine krefter på noe som er til hjelp for andre mennesker der ute. Vi skal ikke kimse av hvordan vi enkelt kan hjelpe hverandre videre i livet. Men vi må våge å by på oss selv. Jeg skjønner veldig godt at ikke alle orker å gjøre det slik som jeg gjør. Jeg respekterer at dine grenser er annerledes enn mine. Men jeg velger å by på meg selv og mine erfaringer. Jeg føler meg som en ressurs, og ikke et offer. Det er en stor forskjell. Det gir også meg håp om en god fremtid.

Vi blogges!

Sjekk ut www.welgforedrag.com! Der kan Du lese om mine foredrag om psykisk helse og mestring som jeg tilbyr. Jeg skreddersyr gjerne foredrag til ønsket tema! Ta kontakt på [email protected]!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg