Jeg vil skape trygghet!

Jeg deler veldig mye av meg selv med dere! Jeg gjør det fordi jeg ønsker å spre trygghet og varme i samfunnet vårt. Jeg ønsker å snakke om de tingene som er vanskelig og sårt for veldig mange mennesker. Jeg sprenger nok noen grenser iblant, men jeg tenker gjennom hva jeg ønsker å dele. Det er blitt veldig viktig for meg å kunne formidle håp. Jeg har selv kommet meg gjennom noen heftige år i mitt eget liv. Det gikk veldig lang tid før jeg klarte ¨se håpet om en god fremtid. Jeg forsøkte å finne min egen vei gjennom det som var trist og vondt. Heldigvis har jeg tatt imot hjelp, og jeg er o ferd med å få et liv som jeg er veldig glad i!

Men jeg hadde et stort behov for trygge rammer. Jeg måtte finne en stabilitet som kunne gjøre meg sterk nok. Nå kan jeg endelig formidle mine tanker og erfaringer uten å klappe helt sammen etterpå. Jeg er blitt mye tryggere i meg selv bare i løpet av det siste året. Jeg er sikker på at det merkes av de som er rundt meg. Nå ønsker jeg å bruke livet mitt til å hjelpe andre mennesker. Jeg mener virkelig at der et stort behov for åpenhet rundt psykiske temaer. Jeg kan bidra med det som jeg selv har erfart, og forhåpentligvis kan det hjelpe andre som er i lignende situasjon.

Jeg kommer til å være veldig synlig i tiden som kommer. Jeg håper at det blir godt mottatt. Jevnlige livesendinger på Facebook er under planlegging, og der kommer videoer på Youtube og Linkedln. Jeg håper at Dere vil se videoene og dele dem videre til flere. Vi trenger å nå ut til våre medmennesker. spre håp, glede og forståelse. Vise at man bryr seg om hverandre i en vanskelig hverdag. Veldig mennesker lider i stillhet. De sier ikke et ord til noen. Ved å nå ut på internett, kan man spre litt håp til de også. Til alle den som ikke møter opp på arrangementer, men som trives best foran pc.

Jeg gleder meg til å komme skikkelig i gang med dette! Det er veldig spennende, og jeg byr skikkelig på meg selv. Derfor er det viktig for meg å se at det virker slik jeg ønsker. Ta derfor gjerne kontakt med meg dersom dere har kommentarer eller synspunkter. Dere kan kontakte meg via Facebook eller [email protected]! Jeg er klar til å komme skikkelig i gang med et nytt år og nye prosjekter!

Vi blogges!

Sjekk ut www.welgforedrag.com! Der kan Du lese om mine foredrag om psykisk helse og mestring som jeg tilbyr. Jeg skreddersyr gjerne foredrag til ønsket tema! Ta kontakt på [email protected]!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg