Jeg skal ha egne webinar!

Jeg har en spennende tid foran meg! Jeg har mange ulike planer, og det trigger meg på en god måte. Jeg er klar for å lære nye ting, og gir meg selv en stor utfordring for dette året. Jeg skal nemlig lære meg å holde webinar! Det er utrolig spennende for meg. Jeg har allerede gått gjennom et nettkurs for å lære meg de som er basiskunnskapene. Jeg gleder meg veldig til å jobbe videre med dette. Da kan jeg nemlig sitte her hjemme, og likevel snakke med mange andre mennesker! Jeg vil holde ulike webinar med forskjellige temaer. Jeg kommer til å dele mine tanker og erfaringer. Det blir mulighet for å kunne stille meg spørsmål underveis. 

Det er en god måte å gjøre WeLG Foredrag mer synlig! Det skjer live, så jeg kommer til å være veldig nervøs for den tekniske biten. Jeg må derfor få litt mer kunnskap på dette området før jeg starter opp. Men jeg satser på at det ikke blir så lenge til jeg inviterer til det første webinaret! Jeg håper at Dere kan like dette, og skriv gjerne en kommentar på Facebook om hva Du tenker. Jeg gleder meg til å komme i gang med dette prosjektet. Jeg må ut av min egen komfortsone, og virkelig by på meg selv. Det kommer til å bli veldig spennende for meg personlig. Jeg har ingenting å gjemme meg bak. Går det galt, ja så går det galt. Da må jeg brette opp ermene, og forsøke igjen.

Jeg kjenner det godt i magen min! Men jeg har bestemt meg. Jeg skal virkelig forsøke dette. Jeg går jammen meg mange steg fremover for tiden. Dette øker mine muligheter til å få oppdrag på lang sikt. Gjennom webinar kan jeg nå ut til potensielle kunder, og du får muligheten til å bli bedre kjent med meg. Det klarer man ikke på korte videosnutter. Men når man holder et webinar, så merker man hvordan mennesket er. Jeg satser på at det vil slå positivt ut for min egen del. Jeg liker å gi av meg selv til Dere! Jeg tror og håper at dette kommer til å gi meg resultater!

Nå skal jeg bruke de neste dagene på å innhente mer kunnskap. Jeg må også få tak i litt utstyr. Men heldigvis er det ikke mye som behøves for å komme i gang med dette! Nå vil jeg gjerne høre fra Dere! Hva synes Dere om denne ideen? Er det noe som er interessant for Dere å se på? 

Vi blogges!

Sjekk ut www.welgforedrag.com! Der kan Du lese om mine foredrag om psykisk helse og mestring som jeg tilbyr. Jeg skreddersyr gjerne foredrag til ønsket tema! Ta kontakt på [email protected]!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg