Jeg går til Coach!

Jeg bestemte meg i romjulen for at det var på tide å komme litt videre i alle mine prosjekter. Jeg må finne ut hva som skal prioriteres aller først, og hvordan jeg skal spisse tjenestene mine. Det er en lang prosess, men jeg har kommet så vidt i gang. Jeg bestemte meg for å kontakte en Coach. Det har vist seg å være veldig lærerikt og det pusher meg videre. Jeg har virkelig fått mange ting å tenke over. Jeg må lande ned på hva som er riktig for meg å gjøre akkurat nå. Jeg kan ikke fortsette med å bare gi ut mine erfaringer helt gratis. Jeg kommer alltid til å være et menneske som gir av meg selv. Men dersom firmaet mitt skal komme seg videre, så må jeg faktisk selge noen tjenester.

Det var godt å sitte sammen med et menneske som virkelig var der kun for å hjelpe meg, Jeg kunne erkjenne hvor det stopper opp for meg, og hva jeg fikk innspill på hva som må til for å komme meg videre i arbeidet mitt. Jeg føler meg privilegert som får muligheten til litt oppfølgning en til en. Det er så spennende, og samtidig litt skummelt. For jeg må ta noen grep som vil kreve at jeg legger vekk alle vonde tanker om egne kunnskaper og erfaringer. Det er litt overveldende, og jeg trenger å sortere litt. Jeg skal ha ta noen timer nå, og så må jeg la det synke inn litt. Det er ikke noe man gjør hver uke. Jeg har hatt to timer nå, og kommet meg videre et godt stykke.

Noen ganger trenger man et push i riktig retning! Jeg tar valgene selv, og det er min vei som skal føres videre. Men jeg har fått muligheten til å lære mange ting på veldig kort tid. Det sparer meg for masse tid og energi. Jeg får en trygghet på små tekniske ting som før har vært en hindring. Når et annet menneske gidder å vise deg triks, da blir jeg veldig glad. For jeg trenger at noen gir meg input, og virkelig gir meg de tingene som fører meg videre!

Vi blogges!

Sjekk ut www.welgforedrag.com! Der kan Du lese om mine foredrag om psykisk helse og mestring som jeg tilbyr. Jeg skreddersyr gjerne foredrag til ønsket tema! Ta kontakt på [email protected]!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg