Ønsker Du å få verktøy som Deg en bedre hverdag?

Reklame for eget firma.

Har Du en hverdag som kan være tung å komme gjennom? Kjenner Du at din helsesituasjon byr på vanskelige utfordringer i din hverdag? Skulle Du ønske at noen kunne fortelle deg om noe som ville hjelpe? Ja da tror jeg jammen at Du bør sjekke ut hva jeg i WeLG Foredrag kan tilby! For jeg ønsker å gi Deg verktøy som bidrar til en bedre hverdag! Jeg lever selv med en rekke kroniske sykdommer som medfører smerter i hverdagen min. Jeg har i tillegg Post Traumatisk Stress Lidelse. Men det stopper ikke meg! Jeg har nemlig funnet noen verdifulle verktøy som hjelper meg gjennom en tøff hverdag!

Nå vil jeg dele disse verktøyene med DEG! Jeg vil gi Deg konkrete arbeidsverktøy. Jeg deler ikke ut magi, du må gjøre selve jobben selv. Men når man har gode verktøy som man kan bruke, så er det lettere å snu en vanskelig trend! Jeg deler av mine erfaringer på godt og vondt. Jeg kan ikke trylle vekk alt som livet byr på av utfordringer. Men jeg kan la Deg få ta del i de verktøyene som hjelper meg. For jeg vil at Du også skal ha en god hverdag! Jeg vet hvordan mismot og tungsinn kan fylle oss innvendig. Det er så lett å kjenne på mismot og depressive tanker. Når vi aksepterer at vi trenger en endring, så er mye allerede gjort!

Da er det viktig å ha de riktige verktøyene foran seg! Jeg kommer gjerne, og deler av mine erfaringer! Sjekk ut www.welgforedrag.com. Jeg skreddersyr foredrag etter ønsket tema. Ta kontakt med meg, så snakker vi sammen om veien videre! Jeg gleder meg til å hjelpe akkurat DEG!

Vi blogges!

Sjekk ut www.welgforedrag.com! Der kan Du lese om mine foredrag om psykisk helse og mestring som jeg tilbyr. Jeg skreddersyr gjerne foredrag til ønsket tema! Ta kontakt på [email protected]!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg