Jeg skal ha foredrag i Mandal!

Jeg gleder meg til å holde foredraget: Post Traumatisk Vekst fredag 12.januar kl 19-21! Jeg skal delta på Nytt Kapittel sitt arrangement i Sommerkroveien 9 her i Mandal. Jeg skal ha første timen til mitt foredrag og spørsmål. Etterpå blir det kaffe, og mulighet til å bli bedre kjent med meg. Jeg gleder meg over å kunne være med å bidra på en slik arena. Hele uken skal ulike personer fortelle sin historie for å skape åpenhet om vanskelige tema. Det er sterke historier som skal fortelles hver kveld. Sjekk ut Nytt Kapittel på Facebook, så vil du finne informasjon. Det er begrenset med plasser, så meld dere på raskt!

Jeg er svært takknemlig for at jeg fikk denne forespørselen! Det er kjekt å kunne få muligheten til å fortelle mine tanker og erfaringer. Jeg får verdifull trening i å holde foredrag, og jeg får møte mennesker. Det er viktig for meg å få et større nettverk. Dette er en god mulighet til å komme i kontakt med mange personer. Jeg gleder meg veldig, og føler meg veldig klar til å gjøre dette her i Mandal. Foredraget er ferdig laget, og jeg er i gang med mental trening. Det er viktig for meg å tenke nøye over hva jeg vil formidle denne dagen. Men det skal være ekte og naturlig. Det kommer rett fra hjertet.

Det er mye som skjer på en gang, og jeg skal passe godt på meg selv underveis. Det er nemlig veldig viktig for meg. Jeg vet at det fort kommer noen motbakker dersom jeg tøyer strikken for langt. Så jeg skal holde meg selv litt tilbake. Det gjelder å fordele kreftene på best mulig måte. Jeg føler meg trygg på det som skal skje. Jeg gleder meg veldig, og føler meg veldig heldig! Tenk at jeg endelig har funnet noe som jeg virkelig liker å gjøre! Dette er så verdifullt arbeid for meg. Jeg håper virkelig at dette kan bære frukter for fremtiden!

Vi blogges!

Sjekk ut www.welgforedrag.com! Der kan Du lese om mine foredrag om psykisk helse og mestring som jeg tilbyr. Jeg skreddersyr gjerne foredrag til ønsket tema! Ta kontakt på [email protected]!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg