Jeg poster video tre ganger hver uke!

Nå er jeg kommet i gang med en del prosjekter. Det er deilig å kunne satse på det som man brenner for. Jeg vet med sikkerhet at video er et at de viktigste verktøyene som man kan bruke på internett. Det har jeg tatt på alvor, og er i gang med en egen publiseringsplan. Nå kommer der livesendinger på Facebook, og video på Youtube og Linkedln hver mandag, onsdag og fredag. Jeg kommer til å prate om ulike temaer hver gang. Dette er veldig spennende for meg, og jeg gleder meg til å se hvordan dette blir mottatt. Jeg håper at jeg kan spre noen gode ord til alle dere som følger meg i hverdagen min. Jeg vil gjerne at dere skal bli trygge på hva WeLG Foredrag kan bidra med! For meg handler det om å bygge opp en relasjon til dere som følger meg!

Dette er tidkrevende, og jeg må gi av meg selv! Derfor har jeg valgt å ha en plan, og være veldig strukturert på dette området. Jeg gleder meg veldig, og det vil bli prøving og feiling. Det er ikke alt som kommer til å bli like bra, men øvelse gjør meg kanskje til mester? Jeg har deltatt på noen webinar om video og formidling. Jeg skal forsøke å bruke det som jeg har lært. Men det blir jo preget av min personlighet. Jeg deler fra hjertet, og det skal være nært og ekte. Jeg er ikke en kunstig nyhetsoppleser. Hos meg handler det om å dele tanker og erfaringer fra eget liv. Gjennom åpenhet vil jeg gradvis bygge opp en tillit til meg og mine tjenester. Jeg håper inderlig at dette kan bli en bra arena for meg og for dere. 

Dette er jammen meg et stort prosjekt! Jeg satser skikkelig, og håper på en god mottakelse. Det er enda veldig rart å se og høre seg selv. Men jeg må bare bite det i meg, og overvinne de negative tankene som svirrer i hodet. Jeg har bestemt meg, og da er det med hele hjertet! Jeg er spent, glad og nervøs på samme tid! 

Vi blogges!

Sjekk ut www.welgforedrag.com! Der kan Du lese om mine foredrag om psykisk helse og mestring som jeg tilbyr. Jeg skreddersyr gjerne foredrag til ønsket tema! Ta kontakt på [email protected]!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg