80 000 besøk på bloggen i 2017!

Jeg har hatt opptelling, og jeg sitter her og smiler! 80 000 sidevisninger på min blogg er resultatet av 2017! Det er utrolig mange som har vært veldig trofaste, og jeg har en veldig trofast gjeng som leser mine innlegg! Min blogg er liten i den store blogg verden, men det gjør ikke så veldig mye! For det er egentlig ganske sykt å tenke på at så mange har besøkt min blogg i løpet av 2017! Januar var ikke bloggen oppdatert. Så egentlig er det ikke fra lenger en midten av februar og ut året. Jeg er veldig takknemlig, og sender herved en stor takk til hver enkelt! Jeg har startet opp helt fra bunnen, og er i ferd med å lage en solid plattform. Da er jeg veldig glad for hver enkelt besøk på min blogg. Det betyr veldig masse for meg personlig!

Jeg ønsker at bloggen min skal vokse! Og jeg har troen på at den jobben som jeg gjør, vil bære frukter på sikt. Det er viktig å skynde seg langsomt! Jeg har ikke hastverk, selv om jeg er utålmodig av natur. Det som betyr aller mest for meg, det er muligheten til å hjelpe andre mennesker. Gjennom bloggen kan jeg få formidle mine tanker og erfaringer. Jeg kan dele oppturer og nedturer. Livet mitt er svingende. Selv om det er mer stabilt er noen gang. Jeg kan ikke lyve om min situasjon. Jeg ønsker å bruke min stemme i det offentlige rom. Det er viktig for meg å kunne være en stemme for dem som ikke orker å gjøre det på egen hånd. 

Jeg er optimist med tanke på fremtiden! Jeg har god tro på eget konsept og min blogg. Jeg føler meg trygg, og jeg vet at det kan bli en spennende periode som kommer nå. Jeg håper at blogg og WeLG Foredrag kan bli mer kjent etter hvert, og det skal jeg jobbe videre med hver eneste dag. Jeg blir veldig glad dersom Dere hjelper meg videre! Fint dersom Dere deler mine innlegg, og tipser venner om bloggen min. Da kan vi bli enda flere som deler tanker og erfaringer. Jeg er helt sikker på at min blogg har en egen plass som er viktig! Samfunnet vårt trenger en slik blogg med ærlig prat om psykisk helse!

Tusen takk for et flott 2017! Jeg gleder meg til å se hvordan tallene blir i 2018!

Vi blogges!

Sjekk ut www.welgforedrag.com! Der kan Du lese om mine foredrag om psykisk helse og mestring som jeg tilbyr. Jeg skreddersyr gjerne foredrag til ønsket tema! Ta kontakt på [email protected]!i blogges!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg