Jeg må ikke være sjenert!

Reklame for eget firma.

Det er på tide å legge vekk alt som heter sjenerthet. Jeg ønsker å få flere oppdrag til WeLG Foredrag. Da må jeg være frempå, ikke gjemme meg vekk. Jeg er jo veldig synlig, så det er sikkert litt rart å tenke at jeg er sjenert. Men jeg har en jobb å gjøre når det kommer til direkte innsalg av mine tjenester. Jeg må våge å by på meg selv, og mine tjenester. Derfor har jeg gjort noen endringer. Jeg kommer til å minne om min nettside, og mine tjenester her på bloggen også. Det er en kanal som jeg må benytte meg mer av. Jeg er veldig spent på hva som kommer til å skje fremover, og jeg er så klar for å komme videre i mine prosesser. Det er viktig for meg at mine tjenester faktisk blir et synlig produkt til Dere!

Det er ikke så enkelt som det kanskje virker som. Jeg må hele tiden tenke langsiktig, og ikke bare tilby meg selv gratis. Jeg er mer klar nå enn tidligere til akkurat dette punktet. Det har vært en viktig prosess for meg. Jeg gleder meg til å komme skikkelig i gang med webinar, og få mulighet til å snakke med Dere. Det kommer til å bli veldig spennende for meg. Jeg jobber raskt, og håper at det ikke blir så veldig lenge til jeg kommer skikkelig i gang med det. Da skal jeg fortelle Dere det med en gang! Det er mange ting som jeg må tenke over. Men jeg skal ikke planlegge det i hjel heller! Man må våge litt iblant. Det er helt sikkert. Ingenting kommer av seg selv! Jeg må jage egne resultater selv.

Så da blir det mer fokus på salg for min del fremover. Men jeg kommer til å ha bloggen min akkurat slik som før. Men der kommer innlegg som omtaler mine tjenester iblant. Det håper jeg at Dere unner meg! Jeg må jage mine drømmer, og da må jeg virkelig by på meg selv til Dere! Jeg håper at Dere sjekker ut mine tjenester på www.welgforedrag.com! Husk at jeg skreddersyr foredrag til ønsket tema! Ta kontakt på [email protected]!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg