Pulsvarmere redder meg i kulda!

Det er vinter, og jeg kjenner det veldig på kroppen min. Mine revmatiske sykdommer er ikke så veldig glad i denne kalde perioden. Jeg har slitt veldig med å holde varmen i fingrene mine når jeg er både ute og inne. En ting er å bruke vanter når man er utendørs. Men nå har jeg jammen meg begynt å bruke pulsvarmere i ull inne! Det hjelper noe helt utrolig, og endelig er hendene mine varme! Det kan se litt rart ut. men jeg elsker å bruke dem. Jeg var nemlig så heldig få pulsvanter i ull som julegave nå i fjor. Og de er veldig fine meg Marius mønster også!

Jeg har blitt veldig avhengig av å bruke ull. Det er det eneste som hjelper noenlunde mot kulden. Jeg er også svært glad i fleecen, men det holder ikke helt på varmen. Jeg sliter med indre frost, og da binder jeg kroppen min veldig. Det er derfor jeg ikke trener utendørs for øyeblikket. Jeg makter dessverre ikke å fryse slik i et døgn etter trening. Men det er i hvert fall veldig deilig å endelig ha funnet en god løsning på hendene mine. Det er jo både smertefullt og vanskelig å være så frossen på fingre og hender hele tiden.

Noen ganger er det små ting som skal til! Det er godt å finne slike løsninger. Jeg har blitt mye flinkere til å ta vare på kroppen min denne vinteren. Jeg vet at min fibromyalgi og urinsyregikt vil gi meg plager, men jeg forsøker å forebygge så godt som jeg overhodet kan få til. Jeg merker at det har hatt en positiv effekt på meg. Jeg sliter med smerter hver eneste dag, og trenger en del hvile. Men jeg er ved godt mot, og kommer meg fint gjennom dagene likevel!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg