The Sky is the limit!

Jeg fikk en gave for noen  dager siden. To lys og en pakke med servietter. Det var helt nydelig. På serviettene var nemlig motivet skyer og himmel. Jeg fikk beskjed om at meldingen fra mine to venninner var at ; The Sky is The limit! Jeg ble så utrolig rørt over deres entusiasme på mine vegne. Det er så deilig å vite at jeg har gode venner som virkelig har tro på meg, og det som jeg ønsker å få til. Det er med på å gi meg mer selvtillit. Jeg er veldig glad for at jeg har slike  vennskap. Det er veldig viktig for meg. Jeg trenger nemlig at noen heier på meg, og lar meg få jage drømmene mine!

Jeg har valgt å satse på egne drømmer! Da er det deilig med en slik støtte fra noen som er glad i meg. Jeg vet at det er litt mye snakk om meg og mitt. Men jeg har så uendelig mange tanker i hodet mitt, og de bare må få komme ut litt. Det er godt å ha slike gode følelser i kroppen. Jeg er veldig klar for å brette opp ermene fremover, og da må jeg ikke tenke begrensninger. Jeg må våge å ta sjanser underveis. Det er ikke annet enn vågalt! Men jeg kan skrive under på at det er svært spennende for meg. Jeg går rundt og kjenner på en spenning i kroppen min. Det er lenge siden jeg har vært så positiv og glad! Jeg har heldigvis kommet meg videre i livet, og kan endelig nyte dagene litt mer.

Jeg skal tenke muligheter, ikke hindringer! Jeg skal gjøre som venninnene mine sier til meg. Jeg skal ha tro på eget firma og blogg. Jeg har noe verdifullt å dele med veldig mange mennesker. Det handler om å fortsette å våge! Jeg må ta de sjansene som kommer min vei. Det nytter ikke å nøle for mye! Jeg er klar!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg