Jeg lanserer online nettkurs: Hvordan få Post Traumatisk Vekst!

Reklame for eget produkt og firma

I dag er det en veldig stor dag for WeLG Foredrag! Jeg har nemlig lansert mitt aller første online nettkurs!  Det har fått tittelen: Hvordan få Post Traumatisk Vekst! Jeg ønsker nemlig å gi Deg de verktøyene som har hjulpet meg gjennom en stor livskrise! Jeg lever selv med Post Traumatisk Stress lidelse i min hverdag. Nå har jeg laget et helt nytt online nettkurs som inneholder følgende:

  • 18 videoer med innhold
  • Jeg gir deg 5 konkrete verktøy
  • Jeg forklarer hvilke grep som må til for å reise seg igjen
  • Jeg deler personlige og ærlige historier fra eget liv

Jeg deler erfaringer fra brukerperspektivet som pasient og pårørende .

Jeg tilby Deg dette kurset for KUN 350kr!!! Du får tilgang ved å søke opp min gruppe på Facebook som har navnet Hvordan få Post Traumatisk Vekst! Be om tilgang, og Vipps 350kr til Wenche Larsen Gundersen tlf 41445178! Så vil jeg slippe Deg inn i den lukkede gruppen når betalingen er registrert! Du får da fri tilgang til hele kursinnholdet!

Jeg har laget dette kurset for mennesker som lever med psykiske utfordringer, har møtt veggen eller lever med depresjon og tungsinn! Men jeg har også tatt med innhold som er viktig for pårørende! Hvis Du har et familiemedlem som sliter psykisk, eller Du god venn som har møtt veggen , så vil kurset være nyttig og lærerikt!  Jeg ønsker å spre kunnskap om psykisk helse! Her har jeg laget et kurs som er fullt opp med gode tips og verktøy. Jeg håper at Du har lyst til å delta på kurset!

Lykke til!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg