Jeg skaffet meg et stort nettverk!

Jeg forsøker å gjøre WeLG Foredrag mer kjent. Da må jeg gjøre meg selv synlig på de sosiale kanalene som finnes. Jeg har fokusert veldig mye på Facebook. Så kom Instagram og Snap Chat. Jeg var så vidt innom Linkedln. Men jeg forstod etter hvert at Linkedln er et veldig viktig sted når det kommer til nettverksbygging. Jeg bestemte meg derfor  for å lære meg mer om dette. Jeg fikk sett gjennom et lite kurs som lå gratis på internett. Der lærte jeg veldig mye om Linkedln.  Jeg fant ut at det var på tide å få et større nettverk der. Så jeg gav meg selv en oppgave forrige helg. Jeg skulle få så mange nye kontakter som mulig på Linkedln. Da jeg startet fredag ettermiddag hadde jeg 230 kontakter.

Jeg bestemte meg for å sende en kontaktforespørsel til alle som hadde 5 felles forbindelser eller mer. Da ville veldig mange mennesker se på min profil, og dermed lese om WeLG Foredrag. Jeg var usikker på hvor mange kontakter jeg kom til å få. Men jeg tenkte at uansett kom veldig mange nye mennesker til å lese om meg og firmaet mitt. Det tok helt av! Jeg fikk så utrolig mange nye kontakter. Når jeg skulle gjøre opp status mandag morgen, så var jeg kommet opp i 1830 kontakter! Det er helt utrolig spennende, og over 700 personer hadde vært innom profilen min. Plutselig hadde over 200 mennesker sett den siste videoen som jeg hadde publisert før helgen!

Jeg trenger et stort nettverk! Det er veldig spennende for meg for tiden. Jeg har mitt eget nettkurs; Hvordan få Post Traumatisk Vekst ute på markedet, og da må jeg kunne nå ut til mange mennesker! Dette forteller meg i hvert fall at jeg kan en del om nettverksbygging, og at jeg klarer å gjøre meg selv og firmaet synlig uten å bruke masse midler! Det gjør meg stolt og glad! Jeg gleder meg over det som skjer for tiden, og føler at jeg er i gang med veldig mye som er bra. Jeg håper at Dere unner meg det!

Vi blogges!

Føler Du at hverdagen er vanskelig å komme seg gjennom? Sliter Du med kroniske sykdommer, eller psykiske utfordringer? Da ønsker jeg å hjelpe Deg! Jeg lever selv med en rekke kroniske sykdommer, og Post Traumatisk Stress Lidelse. WeLG Foredrag ønsker å gi Deg verktøy som hjelper i hverdagen! Sjekk www.welgforedrag.com! Ta kontakt på [email protected]

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg