Ønsker Du vekst?

Reklame

Jeg har laget et nettkurs som er stappfullt med ulike verktøy som kan gi Deg vekst! Jeg har lenge tenkt at jeg  ville lage noe som kunne være til hjelp for veldig mange mennesker. Nå har jeg laget et online nettkurs som har tema : Hvordan få Post Traumatisk Vekst! I dette kurset får Du tilgang til 18 videoer som vil gi Deg verdifull kunnskap og ulike verktøy som hjelper  i hverdagen. Jeg har rett og slett samlet sammen de tingene som virkelig har hjulpet meg gjennom de siste årene. Jeg ser ting fra brukerperspektivet og som pårørende. Det er viktig å dele av de erfaringene som har gitt gode resultater for meg personlig og min familie.

Jeg har valgt å lage en lukket gruppe på Facebook som heter Hvordan få Post Traumatisk Vekst. Ved å be om tilgang til denne gruppen, og så Vipps kun 350kr til 41445178(Wenche Larsen Gundersen)så får Du tilgang til hele kurset raskt og effektivt! Jeg håper at dette kurset kan være til hjelp for alle som sliter med traumer eller depressive tanker. Jeg vet selv hvor tungt livet kan være. Det er ikke alltid så enkelt å finne veien ut av depresjonen. Jeg har derfor valgt å dele mine erfaringer med Dere. Jeg lever selv med Post Traumatisk Stress lidelse etter en stor livskrise. Jeg har vokst opp som mobbeoffer, og har store deler av voksenlivet levd med psykisk vold, ydmykelser og trakassering.

Jeg bruker disse verktøyene selv i min hverdag! Jeg er faktisk veldig avhengig av å kunne bruke dem. For det er kort vei til nye depresjoner dersom jeg ikke jobber aktivt med livet mitt. Jeg ønsker så inderlig at flere skal få en bedre hverdag! Dersom Du lurer på noe i forhold til dette kurset, så ikke nøl med å kontakte meg. Du kan sende personlig melding via Facebook eller sende epost til [email protected]! Jeg gleder meg til å se Deg inni kursgruppa!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg