Jeg følger magefølelsen min!

Livet er en stor prosess. Vi endrer oss underveis, og man opplever ting som man ikke trodde skulle skje. Jeg har selv fått erfare at livet tar mange vendinger. Jeg kjenner på en glede og forventning over hva livet kommer til inneholde fremover. Jeg har en god magefølelse, og det er veldig deilig å kunne kjenne på. Jeg vet at der kommer gode dager, og vonde dager i livet. Det er ingen som lever et liv uten å kjenne på begge deler. Jeg føler meg trygg på at livet skal inneholde et stort spekter av tanker og følelser. Det er med på å gi oss den bagasjen som vi skal leve videre med. Jeg har lært veldig mange ting på den harde måten. Det har gitt meg erfaringer som jeg velger å bruke veldig aktivt.

Jeg kunne ha valgt å legge et lokk på alt som har skjedd. Men slik er jeg ikke. Jeg er nødt til å bearbeide mine tanker og følelser på min egen måte. Det er ikke så enkelt for alle å skjønne det. Men jeg har hatt stor fremgang, og er på bedringens vei. Jeg har min egen sti som jeg skal gå i mitt liv. Den er laget kun for meg, og ingen andre kan velge for meg. Slik er det for deg også. Du må selv velge ditt fokus, og din egen vei! Vi er forskjellige mennesker, og der finnes ingen fasit på hva som er best for alle. Jeg merker at det er viktig for meg å kunne gjøre ting på min egen måte. Jeg vil leve ekte og ærlig. Selv om det kan koste dyrt i perioder av livet. Men jeg vet at det som jeg har opplevd har gitt meg en egen styrke inni meg.

Jeg lytter til min egen magefølelse. Så kan jeg diskutere ting med mannen min. Jeg har ikke så veldig mange som jeg diskuterer mine valg med. For jeg ønsker å ta mine egne valg. Jeg hører på gode råd fra mennesker som vil meg vel. Det har gitt meg et bedre liv, og en god hverdag. Det er det som betyr aller mest for meg og min familie. 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg