Jeg produserer mye for tiden!

eg er inne i en svært produktiv periode. Jeg kan sitte i flere timer ved min datamaskin, og jeg glemmer tid og sted. Det er en ganske spesiell følelse. Jeg skriver mange innlegg til bloggen min. Jeg jobber aktivt med foredragene mine. Jeg legger planer for den nærmeste tiden. Jeg produserer videoer som skal publiseres jevnlig. Jeg tar mange bilder til bloggen min. Jeg har mange jern i ilden. Det er så utrolig deilig å kjenne at energien for øyeblikket er på riktig sted. Men det skremmer meg litt også. For jeg vet jo av erfaring at kreftene mine kan ta slutt. Men jeg er likevel veldig glad for å kunne sitte her hjemme, og produsere innhold til mine kanaler. Jeg er heldig som har mulighet til å forsøke på disse arenaene.

Det er kjekt å holde på med disse tingene! Jeg må stadig ut av komfortsonen min, og det har jeg godt av. Jeg merker plutselig at jeg kan mestre ting som jeg ikke ante var mulig. Det er gøy å filme videoer, til og med! Jeg klarer å slappe av foran kamerat, og det føles ekte. Jeg gleder meg til å jobbe videre med dette. Jeg skal nå i gang med å  lage webinar, og da er det viktig at jeg er komfortabel foran kameraet. Jeg håper og tror at det kan være en flott måte for meg å jobbe videre på. Når jeg er så engasjert på dette, så trigger det andre positive ting også. Jeg tenker over mitt eget velvære, og jeg steller fint med meg selv. Det gjær meg glad, og jeg kjenner at selvtilliten får et lite puff.

Jeg skal nyte denne perioden! Jeg skal jobbe godt slik at jeg har noe å tære på når jeg trenger hvile. Det er viktig for meg å legge inn litt tid til å slappe av. Jeg trenger det, men det er likevel bra å drive med litt produksjon av innhold. Nå er jeg i en god stim, og jeg ligger foran skjemaet mitt. Da har jeg en del å gå på dersom jeg må stoppe litt. Det gjør meg trygg, og jeg slapper av. Jeg vet at bloggen har bra innhold fremover, og jeg kan glede meg til å dele det med dere. Jeg har fått en del erfaring med blogg etter snart to års drift. Jeg vet hvor viktig det er å ha en publiseringsplan klar. Da kan skuldrene være nede, og jeg er sikker på at det fungerer som det skal.

Tenk at jeg endelig er så sterk! Nå har jeg hatt noen veldig gode dager, og jeg nyter hvert eneste minutt. Det er så utrolig kjekt å kjenne på fremgang. Det har vært veldig mange tunge stunder, så derfor unner jeg meg å nyte de gode dagene litt ekstra. Jeg vet at det vil komme tilbakeslag, og angsten vil komme på besøk igjen. Da er det godt å kunne tenke tilbake på disse dagene, og se at jeg kan oppleve gode perioder også!

Vi blogges!

Sjekk ut www.welgforedrag.com! Der kan Du lese om mine foredrag om psykisk helse og mestring som jeg tilbyr. Jeg skreddersyr gjerne foredrag til ønsket tema! Ta kontakt på [email protected]!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg