Jeg vet at bloggen min er viktig!

Denne bloggen er viktig. Jeg trenger den. Det er min måte å få ut tanker og følelser på. Jeg har så mange ting som sviver inne i hodet nitt. Jeg er nødt til å få det ut på en god måte. Da er bloggen et godt alternativ å bruke. Jeg har funnet min måte å kommunisere på. Og jeg er veldig glad for at bloggen også hjelper andre mennesker. Jeg vet liksom at bloggen er viktig for flere enn kun meg. Det er sterkt å lese alle de meldingene som dere sender til meg. Jeg føler meg ydmyk og glad for at dere kontakter meg. Jeg forsøker å hjelpe på min egen måte. Da er det godt å høre at jeg faktisk når ut til alle dere. Jeg vet at min blogg iblant er mørk og dyster. Men nå er det mye bra som skjer også. Jeg håper at der er plass til begge deler på bloggen min.

Det er ikke alle som skjønner hvor viktig bloggen er for meg. Sannheten er nok at jeg ikke vet hvordan jeg skal komme meg videre uten denne muligheten. Jeg trenger denne terapien som skrivingen gir meg. Det er min måte å komme videre i livet på. Jeg har kommet meg mange steg videre de siste årene. Nå fyller jeg livet mitt med frivillig arbeid, og forsøker å etablere mitt eget firma. Det er mange ting som skjer på en gang. Det er spennende og litt skummelt på samme tid. Man vet liksom ikke helt hvordan fremtiden kommer til å bli. Jeg gleder meg likevel til å ha bloggen ved min side fremover. Den skal få være med på alt som skjer. Jeg har ikke tenkt å la være med å skrive. Da tror jeg nemlig at jeg mister fokuset mitt.

Jeg ønsker meg fremgang. Det er ikke noe annet som jeg heller vil enn akkurat det. Jeg ønsker å bli så frisk som jeg kan klare å bli. Det er viktig å være realistisk, men likevel optimist. Det er ingen som vet hvordan livet vil utarte seg. Men jeg vet at de verktøyene som har gitt meg vekst, de skal jeg fortsette med å bruke!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg