Jeg skal ha Intimkonsert!

Da er det kjekt for meg å kunne invitere til Intimkonsert i Sommerkroveien 9 fredag 2.februar kl 19.00! Jeg skal ta med meg pianoet mitt, og jeg skal fremføre sanger som har gitt meg ro og vekst. Jeg gleder meg veldig til å ha en konsert for maksimalt 50 mennesker. Det koster 100kr, og man kan booke seg plass via arrangement som er opprettet på Facebook. Man betaler kontant når man kommer dit, eller bruker Vipps. Jeg håper at dette kan bli en fin stund med litt musikkterapi i praksis! Jeg er veldig klar for å kunne formidle både toner og tekst til Dere denne kvelden. Det er også meningen at konserten skal sendes live på Facebook denne kvelden. Dermed kan alle som vil ta del i det hjemme.

Nå er jeg veldig spent på om dette faller i smak! Jeg håper virkelig at noen har lyst til å tilbringe kvelden sammen med meg. Jeg skal forsøke å lage en koselig og lun stemning. Jeg gleder meg til å sette meg ved pianoet, og la stemmen min fylle rommet! Jeg er veldig glad for at jeg våger å sette i gang med dette prosjektet helt på egenhånd. Det er mitt eget initiativ, og jeg satser på at der vil komme noen å høre på meg. Jeg er i full gang med forberedelsene, og skal velge ut et knippe av mine favoritter. Jeg koser meg med disse forberedelsene. Det er liksom noe eget når man vet at man skal opptre om ikke så veldig lenge. Jeg er sikker på at det kan bli en fin kveld, og jeg ser virkelig frem til denne kvelden!

Musikk er et viktig element i min terapi. Jeg gleder meg til å bruke det enda mer  fremover. Nå er jeg virkelig i ferd med å finne mange nye veier i livet. Jeg er stolt over min egen fremgang, og jeg fryder meg over livet for øyeblikket. Det er deilig å kjenne at livet smiler litt iblant. Jeg har en lang vei foran meg. Men jeg går med lettere skritt. Det er godt å kjenne at ryggsekken ,ikke er så fryktelig tung akkurat nå!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg