Hva er det som driver meg?

Jeg gjør mitt aller beste hver dag. Jeg forsøker om igjen og om igjen. Jeg gir meg ikke. Når jeg har bestemt meg for en ting, så skal jeg gjennomføre på best mulig måte. Det er viktig for meg. Blir jeg sliten, så er jeg klar igjen etter en hviledag. Det er ikke snakk om å gi seg. Jeg brenner for psykisk helse. Det betyr veldig mye for meg personlig. Jeg trenger å jobbe med dette. Det skaper en mestringsfølelse, og jeg kjenner at det hjelper meg videre i livet. Det er ikke dermed sagt at alt  går raskt fremover. Dette er en prosess som tar lang tid. Jeg ønsker selvsagt fremgang, men jeg har faktisk veldig god tid. Nå skal jeg først av alt bygge et solid fundament.

Ungene trenger meg her hjemme. Det er begrenset hvor mye jeg kan reise. Så det er helt ok at ting tar litt tid. Nå bygger jeg opp en synlighet, og sprer budskapet mitt mye via internett. Da kan jeg kombinere det med helse og barn. Jeg er klar for å ta oppdrag, men kan ikke ha fulle uker. Det er viktig å ta det forsiktig. Jeg har ikke hastverk. Jeg tror nemlig at jo mer jeg får bygget en solid plattform, jo sterkere er jeg i meg selv når det eventuelt blir etterspørsel. Jeg forbereder meg mentalt, og ser frem til ting kommer enda mer på plass. For en gang skyld forsøker jeg å være mer tålmodig enn tidligere. Her kan jeg ikke bare sprinte fremover. Jeg må ha med meg hele kroppen min , og ikke minst familien min.

Jeg er på mange måter hyperaktiv. Særlig på innsiden. Jeg trenger mange prosjekter, og det gir meg masse energi. Nå er tiden kommet for å gjøre en skikkelig jobb. Ta en plan om gangen, og lage det skikkelig bra. Det vil jeg ha igjen for etter hvert som ting skjer. Jeg gleder meg til å se hvordan alt sammen ender. Det er spennende og skummelt på samme tid. Men jeg er klar til å jage drømmer. Det er herlig å endelig våge det!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg