Vennskap er gull verd!

Jeg føler meg veldig heldig. Jeg kjenner på en dyp og sterk glede inni meg. For jeg blir gang på gang minnet på at jeg har venninner som er glad i meg, og som bryr seg virkelig om meg. Nå jeg våger vise min sårbarhet, så får jeg så utrolig mye varme tilbake. Å kunne le og gråte sammen er gull verd. Jeg blir så utrolig glad og rørt når et annet menneske forteller meg at de er veldig glade i meg. At de virkelig bryr seg om meg. Det gjør virkelig noe med meg. Jeg merker at jeg våger å være meg selv fullt ut sammen med mine venninner. Det kjennes som en lettelse. Jeg har kjempet meg gjennom tvilen og uroen når det kommer til nye vennskap. Jeg er i ferd med å senke skuldrene ned, og bare nyte det vennskapet som faktisk er tilstede. 

Jeg kan snakke om det som er vanskelig. Jeg kan le så jeg nesten ikke klarer å stoppe igjen. Vi er blitt trygge på hverandre, og da kan man virkelig være seg selv på godt og vondt. Jeg vet at det ikke er en selvfølge å ha slike vennskap. Jeg har mistet mange på min vei gjennom livet. Noen av dem måtte jeg selv velge bort, mens andre gikk sin vei. Det har vært en prosess med mange følelser. Jeg har vært utrolig redd for å møte på avvisning. Men istedenfor så har jeg fått masse kjærlighet og omsorg. Jeg blir vist tillit, og det varmer hjertet mitt. Det er så utrolig godt å kjenne på det. Selv om jeg er en voksen dame, så blir jeg barnslig lykkelig når jeg opplever slike ting.

Jeg har kjent på mange følelser de siste årene. Det har vært veldig mange oppturer og nedturer. Men jeg merker at livet kommer seg videre i en god retning. Selv om jeg for øyeblikket sliter med tungsinn, så vet jeg at det kommer til å bli bedre etter hvert. Jeg har et nettverk som vil meg vel. Jeg kan be om hjelp, og bli tatt på alvor. Det er jeg utrolig takknemlig for. Jeg har mye å være glad for. Og jeg har mange å være glad i!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg